Tidigare Wods

Laddar Evenemang

Evenemang List Navigering

oktober 2017

Söndag 22/10

oktober 22

A. 4 set: Front rack step up x 10-12/ben 1 min vila (Viktad) sidplanka x 30-45 s/sida 1 min vila B. 15-12-9 Hang squat clean Burpees över stång Double unders

Lördag 21/10

oktober 21

A. 4 set: Repklättring x 2-3 Vila 45 s Ring rodd x 8-10 Vila 45 s Pull over bar x 8-10 Vila 45 s B. 2 varv: 800 m löpning 20 T-pushups 50 Air squats (C.) Extra drag: 3 set: Negativa pullups x 6-8, 3-4 s ner Trap 3 raise x 6-8/arm

Teamfredag 20/10

oktober 20

2 personer i varje lag. RX 50/35 kg 4 varv på tid:10 Press 15 SDHP 20 Push press 25 Front squats 30 Push jerks 35 Back squats

Torsdag 19/10

oktober 19

A. 4 set: Bänkpress x 6 @3311 Vila 45 s Strikta pullups x 6-8 @21X2 Vila 45 s B. 50-40-30-20 Boxhopp 400 m löpning mellan varje set. (C.) Extra drag: 4 set: Hantelrodd x 6-8/arm @21X1

Onsdag 18/10

oktober 18

A. 4-5 set: x 5 obrutna Öva på double unders ca 1-2 min mellan set. B. 10 min amrap: Rodd x 500/400 m Fällknivar/T2B x 40 Wallballs x 50 Situps x 60

Tisdag 17/10

oktober 17

A. 3 set: Push press x 15 @20X1, touch n go Vila 20 s Tunga svingar x 6-8 Vila 20 s Armhävningsplanka x 45-60 s Vila 2 min B. 13 min amrap: 31 Burpees 31 Boxhopp 31 KBS (C.) Extra drag: 3-4 set: Skivstångsrodd x 10-12 @2111 Trap 3 raise x 6-8/arm

Måndag 16/10

oktober 16

A. 3 set: Ring rodd x 10-12 @21X2 Vila 30 s SL-hip thrust x 10-12/ben Vila 30 s Double understräning x 60 s Vila 30-60 s B. 9-15-21 Pullups Thrusters

Söndag 15/10

oktober 15

A. 3 set: Repklättring x 2-3 alt hissa sig ner x 4-6 Vila 45 s Windmills x 6-8/arm Vila 45 s Boxhopp x 6-8, höga Vila 45 s B. 3 varv på tid: 25 Pullups 200 m löpning 15 Burpees till räcket 200 m löpning (C). Extra drag: 3 set: Band pullaparts x 16-20 Pullovers m hantel x 8-10

+ Exportera Listade Evenemang