Tidigare Wods

Laddar Evenemang
Hitta Evenemang

Tidigare Evenemang

december 2017

Lördag 16/12

december 16

A. 4 set Bulgarian split squat x 6-8/ben Vila 30 s Bålrotation m skivstång x 20 Vila 60 s B. 20 min amrap 400 m rodd / 1200 m AB 10 power clean 20 utfallssteg

Mer information »

Teamfredag 15/12

december 15

Jobba i par och dela upp reps hur ni vill! 3 rundor på tid: 10 reps Strikt press(52,5/35 kg) 15 reps OHS 20 reps Pushpress 25 reps Front squats 30 reps Push jerks 35 reps Back squats

Mer information »

Torsdag 14/12

december 14

A. Back squat 5 x 60-70% 3 x 70-80% 1 x 80-85% 7 x 75% + 7 x 75% + 7 x 75% + Vila 2 min mellan set. Se % som ungefärliga riktlinjer men öka vikt från förra omgången sjuor. B. På tid 150 wallballs På starten av varje minut: 5 med.ball situps

Mer information »

Onsdag 13/12

december 13

Luciautmaning A. "Oh holy curl" Max obrutna reps bicepscurl @20/15 kg Stå med ryggen mot stolpe. B. "Tipp-tapp" 2 min max knäböj direkt följt av 8 min amrap 30 m bear crawl 5 burpees 30 m sprint 10 knäböj Resultatet är totala antalet knäböj och burpees

Mer information »

Tisdag 12/12

december 12

A. Back squat 5 x 60-70% 3 x 70-80% 1 x 80-85% 9 x 70% + 9 x 70% + 9 x 70% + Vila 2 min mellan set. Se % som ungefärliga riktlinjer men öka vikt från förra omgången med nior. B. 4 varv på tid 8 Frivändningar x 8 12 Front böj x 12 16 Box jump over x 16 48 jämfotahopp över stång

Mer information »

Måndag 11/12

december 11

A. 5 set Pushpress x 5 Vila 30 s Tunga svingar x 15 Vila 1 min B. 1000 m rodd på tid Vila 2 min sen 3 set på tid: 20 s2oh 10 burpees över stång 2 min vila

Mer information »

Söndag 10/12

december 10

A. 4 set Sittande press bakom nacke x 8-10 Vila 30 s L-sit x 20-30 s Vila 60 s B 5 varv på tid: 15 shoulder to over head 43/30 kg 30 situps 200 m löpning

Mer information »

Lördag 9/12

december 9

A. Back squat 5 x 60-70% 3 x 70-80% 1 x 80-85% 7 x 75% 7 x 75% 7 x 75% Vila 2 min mellan set. Se % som ungefärliga riktlinjer. Försök öka vikten 5-10 kg jämfört med måndagen. B. 5 set 2 min arbete, 2 min vila 7 box jumps 7 svingar 7 burpees Börja där du slutade!

Mer information »
+ Exportera evenemang