Tidigare Wods

Laddar Evenemang
Hitta Evenemang

Tidigare Evenemang

juli 2018

Onsdag 18/7

juli 18

A. Back squat x 5,3,1,5,3,1 (Tot 6 set) Mellan varje set back squat, kör armhävningar x max @1010 B. 3 set: 15 Thrusters 43/30 30 Double unders 200 m löpning Vila 3 min

Mer information »

Tisdag 17/7

juli 17

A. 3 set: Hantelrodd x 10-12/arm @20X1 Vila 30 s Good mornings x 10-12 @30X1 Vila 30 s Repklättring x 4-6 B. Emom 15 min 1: 45 s Svingar 2: 45 s Rodd (cal) 3: 45 s No pushup burpees Genomför detta i lag om 3, samla reps och cal (en cal motsvarar 2 reps), Rotera snabbt efter 45 s.

Mer information »

Måndag 16/7

juli 16

A. 3 set: BSS x 10/ben @30X1 Vila 30 s Handstand wallrun x 20 / Bearcrawl bakåt x 30 m Vila 30 s Planka i ringar x 40-60 s B. 3 varv: 400 m löpning 30 Air squat 20 Boxhopp 10 Hand release pushups

Mer information »

Söndag 15/7

juli 15

A. 3-4 set: Hantelrodd x 8-10@30X1 Vila 30 s Framåtlutade omvända flies m hantlar x 8-10@30X1 Vila 30 s Viktade stepups x 8-10/ben Vila 2 min B. 6 varv på tid: 12 push press 43/30 12 Tunga svingar

Mer information »

Teamfredag 15/6

juli 15

I lag med 2 personer genom för följande övningar. . - Air squat jumps 100 reps - Svingar 90 reps - Utfallstegshopp OH 80 reps (20/15) - Armhävningar 70 reps - Rodd 60 cal - Wallballs 50 reps (9/6) - Marklyft 40 reps (Maxvikt: 80/50) - Burpees över stång 30 reps - 4 x 200 m löpning När en person arbetar måste den andra hålla en KB i hängande läge i en hand (får ej byta hand innan man byter…

Mer information »

Lördag 14/7

juli 14

A. 4 set: Stående press m skivstång x 8-10@21X1 Vila 60 s Ring rodd x 8-10@30X1 Vila 2 min B. 2 set: 750 m rodd 40 m bearcrawl 30 boxhopp 20 pullups Vila 5 min

Mer information »

Teamfredag 13/7

juli 13

A. 3 set: Marklyft m paus x 5 Vila 60 s Goblet squat x 5@43X1 Pausa marklyften 2 s under knäna och 2 s över knäna. B. I lag med 2 personer i varje genomför följande: 100 Svingar 400 m löpning 100 S2OH m hantlar/KB 400 m löpning 100 Squat-boxjumps 400 m löpning 100 burpees En i taget arbetar på övningarna förutom löpningen då båda springer samtidigt och måste befinna sig en armländs avstånd från varandra som längst.

Mer information »

Torsdag 12/7

juli 12

A. 4 set: Backsquat x 15@20X1, 50-60%1RM Vila 30 s Wallclimb x 2-3 Vila 2-3 min B. 4 varv: 25 Wallballs 400 m löpning Vila 2 min

Mer information »
+ Exportera evenemang