Tidigare Wods

Laddar Evenemang

Tidigare Evenemang

Evenemang Search and Views Navigation

Hitta Evenemang

Evenemang Search

november 2018

Onsdag 14/11

november 14

A. 3 set: BSS x 5-7/ben @31X1 Vila 1 min Deathmarch x16 steg 1 min vila B. På tid: 40 Frontböj 40/30kg 30 STOH 40/30kg 20 Thrusters 40/30kg -Varje minut börjar med 5 Jumping airsquat

Mer information »

Tisdag 13/11

november 13

A. 4 set Hantelrodd på bänk x6-8 - tungt Vila 30s Strikta ringdips x8-10 @30X1 Vila 90s B. Var 3:e minut i 15 min 15 Burpee boxjumpover 15 KB marklyft 2*32/24kg

Mer information »

Måndag 12/11

november 12

A. 4 set Backsquat x 10 @75% Vila 2 min B. EMOM 20 min 1: 200m rodd 2: 20 KB frontrack reverse lunges 2*24/16 3: 10-15 Ringarmhävningar 4: KB thrusters x10 2*24/16

Mer information »

Söndag 11/11

november 11

A. 3 set: BSS x 6-8/ben @31X1 Vila 1 min Deathmarch x20 steg 1 min vila 20 min amrap 2 TGU / arm 4 Windmills / arm 6 KB Frontsquats / arm 8 KB push press/ arm 250m rodd

Mer information »

Lördag 10/9 – KM

november 10

Läs mer här!

Mer information »

Teamfredag 9/11

november 9

Inga pass idag men väl ett roligt program att köra ihop med en kompis! TEAMFREDAG - (Rekommenderas inte för den som ska köra KM imorgon). 10 varv på tid tillsammans, kör varannan övning: 20 Höga svingar 32/24kg 20 Kcal Rodd 10 Devilpress 2*12/8kg

Mer information »

Torsdag 8/11

november 8

A. 4 set Thrusters x8-6-4-2 - bygg till tung på varje Vila 30s Viktade strikta pull ups x4-6 (Alternativt negativa pull ups i 40A3) Vila 90s B. EMOM 21 min 1: 12-16 Hantelryck 22,5/15kg 2: 8 Burpees + 8 Pull ups 3: 50 Double unders -Skala övningar så att det tar ca 40s per övning.

Mer information »

Onsdag 7/11

november 7

A. 5 set Power clean 1.1 @80-90% Vila 90s mellan set B. 7 min amrap 3-6-9-12-15 osv... T2B Wallballs Boxhopp Vila 3 min På tid: 15-12-9-6-3** T2B Wallballs Boxhopp **På andra delan börjar du där du slutade på din 7 minuters amrap och jobbar tillbaka. (T.ex: du kommer till 12 wallballs på 15 rundan på 7 min amrapen. Efter 3 minuter vila börjar du då med 12 Wallballs och gör sedan hela passet baklänges tills du är tillbaka på 3…

Mer information »
+ Exportera evenemang