Tidigare Wods

Laddar Evenemang
Hitta Evenemang

Tidigare Evenemang

maj 2018

Måndag 21/5

maj 21

A. Varje minut i 14 min Udda: PC x 3 @60-70% Jämn: Burpees över stång x 8-10 B. Varje minut i 14 min: Udda: Svingar x 15 (32/24) Jämn: Planka i ringar x 20-40 s Ev Bonus C. 2-3 set: Omvända flyes x 12 @30X1 Pistols x 6-8/ben

Mer information »

Söndag 20/5

maj 20

A. 5 set: Front squat 7x75 % Vila 2 min B. På 10 min: 1000 m rodd + amrap boxhopp (Varje ny minut måste starta med 5 burpees)

Mer information »

Lördag 19/5

maj 19

I lag med 4 i varje: Amrap 25 min: 400m run 20 pullups 30 partner wall balls - Ni delar laget i två par så två arbetar och två vilar, kör varannan övning. - Par 1 springer 400 m, par 2 vilar - Par 2 gör 20 pullups tillsammans (ok att hjälpa varandra) - Par 1 gör 30 wallballs där man står jämte varandra och kastar upp mot väggen och den andra fångar.

Mer information »

Teamfredag 18/5

maj 18

I lag om två, genomför varannan runda av följande "Benchmark-woddar". Klockan startar när första wodden börjar och stannar när sista wodden är klar! Fran 21-15-9 Thrusters 42,5/30 kg Pullups/Ring rodd Elizabeth 21-15-9 Squatclean 60/40 kg Ring dips/Dips Diane 21-15-9 Marklyft 102,5/70 kg HSPU/Armhävningar Helen 3 varv: 400 m löpning 21 svingar 24/16 kg 12 pullups

Mer information »

Torsdag 17/5

maj 17

A. 3-4 set: Russian stepups m hopp i toppläge x 6/ben Vila 30 s Repklättring utan ben x 2-8 Vila 30 s Handstående x 30-40 s Vila 2 min B. 3 varv: 800 m löpning 20 pullups/ring rodd

Mer information »

Onsdag 16/5

maj 16

A. 4-5 set: Good mornings x 6-8 @30X1 Vila 30 s Toes to bar x 4-5 @30X1 eller Fällkniv x 4-5 @6010 Vila 2 min B. I par: 8 rundor tillsammans (varannan övning) 10 burpees 15 cal rodd 20 Svingar

Mer information »

Tisdag 15/5

maj 15

A. 6 set: Back squat 3 x 80-85% Vila 2 min B. 4 varv på tid: 20 wallballs 200 m löpning

Mer information »

Måndag 14/5

maj 14

A. 4 set: Assisterade pullups x 5 @30X1 Vila 10 s 15 m "skottkärra" Vila 2 min (När kompisen kör) B. 10 min 30 Double unders 10 burpee pullups Vila 3 min 10 min 250 m rodd 30 m bear crawl

Mer information »
+ Exportera evenemang