Tidigare Wods

Laddar Evenemang

Tidigare Evenemang

Evenemang Search and Views Navigation

Hitta Evenemang

Evenemang Search

oktober 2018

Söndag 14/10

oktober 14

A. 5 set: Thruster x 5-4-3-2-1 (Bygg i vikt!) Vila 15 s AB wheel roll outs med stång x10-15 Vila 2 min B. 4 set var 2 och 2, vartannat varv: 400 m rodd 20 situps 10 Burpeeboxjumpover -Vila medan den andra kör

Mer information »

Lördag 13/10

oktober 13

A. 4 set CGBP x 2 @90-95% Vila 1 min Repklättring x 2-3 Vila 2 min 20 min amrap 15 Ringarmhävningar 12 V-Ups 9 KB bent over row 6 TGU (3/3)

Mer information »

Teamfredag 12/10

oktober 12

I lag om 3 En person arbetar, de andra vilar. Inga rack får användas, lagkamraterna är "rack" Amrap 3 min: Back Squat (70/45 kg) Skala ner vikter efter behov. Vila 4 min 3 rundor på tid: 100 Double unders 75 Pullups 50 Burpees 25 T2B 50 Thrusters (42,5/30 kg) 75 Box jumps 100 m löpning med vikt (alla måste springa samtidigt men en håller i vikten) En arbetar de andra vilar, dela upp reps hur ni vill.

Mer information »

Torsdag 11/10

oktober 11

A. 5 set: Marklyft x 2 @90-95% Vila 2 min B. I par kör varannan övning tills ni gjort 8 varv tillsammans: 250m rodd 15 KB marklyft 2*32/24kg 15 Burpee to target

Mer information »

Onsdag 10/10

oktober 10

A. 4 set: Push jerk x 4-3-2-1 Vila 1 min Strikt pullup (ev viktad) x 4-3-2-1 Vila 1 min B. Amrap 16 min 2 HSPU (HRPU) 4 Chest to bar (Pull ups) 8 Ryska svingar 32/24kg

Mer information »

Tisdag 9/10

oktober 9

A. 3-4 set 10-15 Kippade T2B Vila 30s 8-10 Dynamiska armhävningar Vila 30s 2 Kullerbyttor framåt + 2 Kullerbyttor bakåt Vila 60s B. Emom 18 min 1: 5 Burpees + 10 Wallballs 2: 15-20 Höga Svingar 24/16kg 3: Wall climbs x 4 -Skala så att ingen övning tar mer än 40s.

Mer information »

Måndag 8/10

oktober 8

A. 5 set: Back squat x 2 @90-95% Vila 2 min B. 4 set: 15 Thrusters 40/30 kg 10 Pull ups 5 Bar facing burpees Vila 2 min

Mer information »

Söndag 7/10

oktober 7 Kl 08:00 - 17:00

A. 4 set: Hantelbänkpress 8-12 @20X1 Vila 1 min Bent over DB row (2 hantlar) 8-12 @20X1 Vila 1 min B. 10 min amrap 5 pullups 10 Armhävningar 15 steg utfallsgång Vila 2 min 10 min amrap 10 Kcal Rodd 10m krabbgång 20m KB Frontrack carry

Mer information »
+ Exportera evenemang