Tidigare Wods

Laddar Evenemang
Hitta Evenemang

Tidigare Evenemang

augusti 2018

Måndag 6/8

augusti 6

A. Varje minut i 12 min: Udda: Front squat x 3 @80-85% Jämn: Wall climb x 2 B. Varje minut i 12 min: Udda: Dips/Ring dips x 8-10 Jämn: Box jump over x 10-12 C. 4 min planka i ringar eller armhävningsposition. (ackumulera)

Mer information »

Söndag 5/8

augusti 5

A. 3-4 set: Enarms "Torso row" x 8-10 / arm Vila 30 s Good mornings x 8-10 @30X1 Vila 2 min B. 6 varv: 12 Marklyft @ca 50-60% 12 KB push press 200 m löpning

Mer information »

Lördag 4/8

augusti 4

A. 4 set: Front rack lunge x 2/ben + 4 Front squat Vila 1 min Double unders x 1 min Vila 2 min B. I par, genomför så många varv som möjigt på 16 min. Endast en person i taget får arbeta och ni gör varannan övning. 16 svingar 8 pullups (ok m assisterade) 4 burpee box jump

Mer information »

Teamfredag 3/8

augusti 3

A. 3 set: Ring pushups x 12-15 @20X1 Vila 30 s Pendlay row x 6-8 @20X1 Vila 2 min B. På tid i lag om 4. Buy in: 150 cal AB, måste byta person efter 5 cal. Dela sen upp och arbeta två och två (fortfarande som ett 4-lag) Par 1: 60 Marklyft 80/55 kg (kompis i armhävningaplanka för att reps ska räknas) Par 2: 60 HRPU (Kompis med hakan över pullupräcke eller toppen av ring rodd för att reps…

Mer information »

Torsdag 2/8

augusti 2

A. 3 set: Back squat x 10 @30X1 (50-60% 1RM) Vila 2-3 min B. 20 min amrap: 8 burpee box jumpover 16 Situps 24 Air squats 100 m löpning

Mer information »

Onsdag 1/8

augusti 1

A. 3 set: Viktad strikt pullup x 3 @20X2 Vila 10 s Repklättring utan ben x 3 Vila 10 s Liggande shoulder dislocates m vikt x 8-10 Vila 3 min B. 4 set På 2 min: 250 m rodd Max wallballs Vila 2 min

Mer information »
juli 2018

Tisdag 31/7

juli 31

A. 3-4 set: Strikt press x 5 + push press x 3 Vila 30 s Planka i ringar x 45 s Vila 30 s Bear crawl x 20-30 m UB Vila 2 min B. 4 varv: 20 Shoulder to overhead 40/30 5 burpees m dubbel armhävning 200 m löpning

Mer information »

Måndag 30/7

juli 30

A. 5 set: Marklyft x 5 VIla 20 s Utfallssteg m KB i front rack x 10 Vila 2 min B. Emom 15 min: 1: Tunga svingar x 15 2: Boxhopp SD x 10 3: Flutterkicks x 30 s

Mer information »
+ Exportera evenemang