Tidigare Wods

Laddar Evenemang
Hitta Evenemang

Kommande Evenemang

augusti 2018

Onsdag 15/8

augusti 15

A. 3 set: Clean grip deadlift m paus x 3 VIla 30 s Handstående x 30-45 s Vila 2 min B. På 15 min ro först 1000 m och gör sen så många varv som möjligt av: 10 Burpees till räcke 20 Hantleryck varannan hand 30 Double unders

Mer information »

Torsdag 16/8

augusti 16

I par, kombinera följande övningar på fem olika sätt och kör sedan på tid varje kombination en gång var på tid. Totaltiden räknas. En arbetar och gör ett helt varv medan den andre vilar. - 250 m rodd - 25 situps - 25 svingar - 25 thrusters - 25 boxhopp

Mer information »

Teamfredag 17/8

augusti 17

Lag med 4 i varje 5 varv med 60 s per station Double unders KBS (24/16 kg) T2B Marklyft (max 102/60 kg) 1 min vila mellan varv Resultatet är era totala reps

Mer information »

Lördag 18/8

augusti 18

A. 3 set: Framåtlutad skivsstångsrodd x 10 Vila 30 s Hantelryck x 6/arm varannan Vila 2 min B. På tid: 50 viktade stepups @33%1RM BS(med skivstång och varannat ben) C. 8 min amrap: 8 boxhopp 4 burpee pullups 2 wall climb

Mer information »

Söndag 19/8

augusti 19

Emom 10 min: Hang power snatch x 2 Emom 10 min: Ryckmarklyft x 2 3-4 set: 12 Tunga svingar 21 Airsquat jumps 12 Viktade situps Vila 90 s

Mer information »

Måndag 20/8

augusti 20

A. Marklyft x 5/3/1/5/3/1 ~% 70/80/90/75/85/95 B. 3 set: 45 s Sidplanka Vila 15 s 45 s Sidplanka Vila 15 s C. 15-12-9 Power clean 52,5/35 /Tunga svingar Burpees

Mer information »

Tisdag 21/8

augusti 21

A. 4 set: Box jump step down (3 s ner) x 10 Vila 30 s Raka marklyft m ett ben x 8/ben @30X1 Vila 30 s x 8/arm Vila 2 min B. 12 min amrap: 6 KB sving vänster 6 KB thruster vänster 6 KB sving höger 6 KB thruster höger 100 m löpning

Mer information »

Onsdag 22/8

augusti 22

A. 3 set: Front squat x 5 @30X1 Vila 30 s C2B-pullups x 5 Vila 30 s Repklättring x 2-3 Vila 2 min B. 5 set: 250 m rodd 15 obrutna wallballs 10 obrutna pullups Vila 2 min

Mer information »
+ Exportera evenemang